قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / مقالات / seo / فوری: تغییرات سئو در سال ۲۰۱۷

فوری: تغییرات سئو در سال ۲۰۱۷

فوری: تغییرات سئو در سال 2017Reviewed by سالار on Jun 29Rating: 5.0

سلام به همه ی همراهان

همانطور که میدانید گوگل هر ساله الگوریتم خود را برای سئو تغییر و بهبود یازی میکند .

برای همین وب مستر ها باید هر ساله تغییرات سئو گوگل را در نظر بگیرند تا بتوانند سایت خود را همیشه در رتبه اول گوگل نگه دارند. همینطور وب سایت های کوچکتر بتوانند خود به گوگل بهتر بشناسانند . برای همین ما هم همیشه اخرین تغییرات را در اختیار شما قرار میدهیم پس اگر اماده باشید شروع میکنیم.  🙂

 

۱: ریسپانسیو ( واکنش گرا) بودن مهمتر از همیشه :

گوگل امسال خیلی تاکید بر واکنش گرا بودن وب سایت کرده است به طوریکه در ۲ ۳ مورد از تغییرات اشاره مستقم و غیر مستقیم به این موضوع کرده است اگر نمیدانید واکنش گرا بودن یعنی چه بر روی لینک زیر کلیک کنید

ریسپانسیو بودن چیست ؟

 

۲: نحوه بهینه سازی وب سایت خود را تغییر دهید (local seo ) :

حالا که رفتار کاربران تغییر کرده است شما هم باید نحوه بهینه سازی سایت خود را تغییر دهید . رفتاری که از آن صحبت کردیم مربوط به نحوه جستجو در گوگل می شود فرض کنید میخواهیم یک قهوه خانه را جست و جو کنیم در گوگل مینویسیم “قهوه خانه” یا “قهوه خانه تهران” در حالی که کاربران در حال حاضر این طوری سرچ می کنند “قهوه خانه سه راه آذری” فقط کافی است این قهوه خانه در گوگل مپ مکان خود را ثبت کرده باشد. خواهیم دید که گوگل آن را در صدر نتایج و با مشخصات کامل نشانی و شماره تماس به کاربر نشان خواهد داد. پس سئو محلی (local seo )  بسیار اهمیت پیدا می کند. یعنی هدف نهایی گوگل ارائه نتایج دقیق تر و نزدیک ترین لوکیشن یا مکان مورد نظر است.

۳:عنوان و توضیحات هر مطلب را با دقت پر کنید :

تایتل و متادیسکریپشن بخش مهمی از سئو ۲۰۱۷ هستند. که در میان کد های اچ تی ام ال صفحات شما تعریف می شوند.عنوان شما در بهترین حالت دارای ۴۰ تا ۵۰ کاراکتر می باشد و متادیسکریپشن یا توصیح صفحه شما نباید بیشتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد.

توضیحات صفحه شما باید شامل کلمات مرتبط به صفحه شما باشد و حاوی کلمات کلیدی باشد و مکان محصول یا فروشگاه شما را نمایش دهد.مشتریانی که مدیریت محتوای آن ورد پرس می باشد می توانند از Yoast’s SEO plugin  استفاده کنند که ما کاملا آن را برای مشتریان عزیز انجام می دهیم.

 

۴:کلمه جست و جو شده (Keyword research) :

پژوهش و بررسی کلمات کلیدی جستجو شده در گوگل بسیار مهم است چرا که فنداسیون کمپین های تبلیغاتی شما و سئو ی سایت شما بر این اساس چیده می شود . کلمات میتوانند ترافیک را به وبسایت شما هدایت کنند.کلمات کلیدی رابط شما با گوگل برای نمایش بیزینش شما در نتایج موتور جست و جو هستند ، پژوهش کلید واژه می تواند وقت گیر باشد اما پاداشی بزرگ برایتان خواهد داشت.

 

۵: ساختار دیتای محلی (Local structured data) :

در مورد کد های اسکیما schema در وب سایت خود استفاده کنید شما میتوانید سایت خود را متناسب با نوع بیزینس خود و مکان فعالیت خود بهینه سازی کنید

منبع : وبسایت moz 

متن انگلیسی :

  1. Creating a mobile version with any possible format (m. site, responsive, adaptive, PWA) of our site if we still haven’t (remember how few news sites’ articles have a mobile version?).
  2. Making the content and pages presented both in mobile and desktop versions the same. Be aware that this is the only possible way to really lose rankings, because if in desktop search we have visible content and pages that were discarded in our mobile version, when mobile-first deploys, it will lose that SEO visibility. For this reason, Google suggests responsive as the easiest way to avoid this problem.
  3. Implementing structured data in our mobile versions, because it’s usually neglected in the interest of speed (and Google needs that information!).
  4. Eventually — and hopefully — reconsidering all the user experience and conversion optimization we offer on desktop and mobile (check out this deck by Talia Wolf from MozCon). For instance, in recent months — because of the Google demotion of tabbed content — many websites started to get rid of tabs and present all their content at once. This limitation won’t apply anymore once mobile-first comes.
  5. Rethinking and planning a new link building strategy if we have a separate m. mobile site. This is more of a defensive strategy suggestion, though, because we still don’t know what will happen to inbound links to desktop versions in a mobile-first indexing world. It may happen that Google will find a way to make the Link Graph independent from the nature of the sites.

مطلب پیشنهادی

بدون ثبت نام به وب سایت و انجمن‌ ها وارد شوید

بدون ثبت نام به وب سایت و انجمن‌ ها وارد شویدReviewed by سالار on Jul …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
در خبرنامه ما عضو شوید

در خبرنامه ما عضو شوید

در خبرنامه ما عضو شوید تا بهترین پست هفته مارو در ایمیل خودتون دریافت کنید :)

تبریک ! شما عضو خبرنامه ما شدید